Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy zatrudni Inspektora ds. wynagrodzeń
Podstawowe zadania wykonywane na wyżej wymienionym stanowisku pracy
- terminowe przygotowywanie list płac z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
- prowadzenie dokumentacji płacowej oraz przygotowywanie raportów z zakresu płac,
- prowadzenie dokumentacji zasiłkowej oraz rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych,
- sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS oraz innych dokumentów związanych z ubezpieczeniami społecznymi,
- sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (US, GUS,)
i współpraca z nimi, - praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i przepisów podatkowych,
- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników,
- prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (komornicy, ZUS, US)
Wymagania niezbędne:
- doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń
- doświadczenie w pracy z programami Simple oraz Płatnik,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office, Excel,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, systematyczność,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Warunki umowy o pracę:
- praca w siedzibie szpitala – pełny etat
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV z informacjami zgodnymi z art. 221 Kodeksu Pracy) oraz klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych” osobiście lub na adres e-mail: kadry@szpital.slupca.pl
Kontakt telefoniczny od godziny 8.00 do 15.00 pod numerem 63 275-23-00 wew. 362