Badanie Satysfakcji Pacjenta
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy prowadzi Badanie Satysfakcji Pacjenta w oparciu o uzyskane informacje umieszczone w anonimowej ankiecie.
Ankieta skierowana jest do Pacjentów, którzy skorzystali ze świadczeń zdrowotnych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Słupcy. Badanie satysfakcji Pacjentów prowadzone jest w oddziałach szpitalnych, w Przychodni Lekarza Rodzinnego przy Szpitalu w Słupcy oraz, w oddziale zamiejscowym Przychodni Lekarza Rodzinnego w Zagórowie.
Zapraszamy Państwa do wypełniania anonimowej ankiety, która pomoże nam w monitorowaniu jakości udzielonych świadczeń. Wszelkie Państwa sugestie oraz uwagi będą dla nas bardzo cenne i posłużą do opracowania rozwiązań usprawniających organizację udzielania świadczeń.
Poniżej załączamy ankiety, które dostępne są w oddziałach szpitalnych oraz w Przychodni Lekarza Rodzinnego. Pacjent po przebytej hospitalizacji czy też po wizycie u lekarza rodzinnego może wypełnić ankietę w szpitalu, w przychodni i pozostawić w zamkniętej skrzynce lub pobrać wydruk ankiety dostępny na naszej stronie internetowej, wypełnić i przesłać na adres Szpitala z adnotacją „Ankieta” (Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Traugutta 7).
Skrzynki z napisem „Badanie satysfakcji pacjenta – ankiety” znajdują się na każdym oddziale szpitalnym oraz w Przychodni Lekarza Rodzinnego przy Szpitalu.
Państwa opinia jest dla nas ważna, dziękujemy.
1. Ankieta oceniająca satysfakcję i realizację oczekiwań kobiet wobec opieki okołoporodowej.
2. Ankieta oceniająca funkcjonowanie oddziałów szpitalnych.
3. Ankieta oceniająca jakość świadczeń zdrowotnych w POZ (wizyta stacjonarna – osoby dorosłe)
4. Ankieta oceniająca jakość świadczeń zdrowotnych w POZ (wizyta stacjonarna – pediatryczna)
5. Ankieta oceniająca jakość świadczeń zdrowotnych w POZ (wizyta domowa)
6. Ankieta oceniająca jakość świadczeń zdrowotnych w POZ (teleporada)
Pełnomocnik ds. jakości
Agnieszka Pachuta-Piegsa